فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار ایران

تیم ایجان زعفران در ابتدا با بنکداری زعفران و خرید زعفران از کشاورز کسب و کار خود را شروع کرده سپس با گذشت زمان وارد کشاورزی زعفران شده و تلاش نموده با تولید زعفران بدون نا خالصی و زعفران اصل به سمت تولید زعفران ارگانیک حرکت کند.

برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت روز زعفران با تیم زعفران ایجان در تماس باشید.

نمایندگان و عاملان فروش ما در اکثر کشورهای اروپایی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

زعفران را می توان هم در ظروف عمده فروشی و هم در ظروف کوچک خرده فروشی سفارش داد.

کیفیت پیاز ها چطور تضمین می‌شود؟ همراه پیاز زعفران ارسالی مجوز رسمی از وزارت جهاد و کشاورزی و همچنین مجوز گواهی سلامت از سازمان حفظ نباتات صادر می‌شود.

هنگام پرداخت از طریق درگاه بانکی، نکات امنیتی را که در صفحه‌ی نکات امنیتی پرداخت اینترنتی آمده است رعایت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

یکی از این دو گروه از افراد به مدت ۶ هفته در هر روز ۳۰ میلی‌گرم کپسول زعفران را در دو نوبت مصرف کردند و گروه دیگر هیچ زعفرانی را مصرف نکردند.

مرکز خرید زعفران از کشاورزان خرید زعفران عمده آلو بخارا تفاوت زرشک پفکی و دانه اناری خواص پرچم گل زعفران + خرید و فروش پرچم زعفران

برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت روز زعفران با تیم زعفران ایجان در تماس باشید.

در ادامه تاثیر کرونا بر صادرات زعفران اسپانیا را بررسی خواهیم کرد.

در حال حاضر در خرید عمده زعفران کنار فروش زعفران عمده تولید شده توسط خودمان که با بسته بندی های برند خودمان مورد عرضه قرار می گیرد خرید زعفران از کشاورز به صورت عمده و فله را نیز در صورت مرغوبیت زعفران انجام میدهیم.

از آنجایی که شما در این حالت به زعفران مورد نظر دسترسی ندارید، این روش را تنها در صورتی انجام دهید که هم شما و هم فروشنده از همدیگر شناخت داشته باشید.