بعد از هر کمپین از پیج‌ها گزارش آنالیز پست را بخواهید تا ببینید که این تبلیغ بازدهی مناسب داشته است یا نه.

برای آشنایی بیشتر با اینفلوئنسر مارکتینگ، این مقاله از نوین هاب را بخوانید.

تبلیغات در پیج های اینستاگرام برای چه نوع کسب و کارهایی مناسب است

به همین خاطر بهتره تبلیغات با حساسیت بیشتری توسط متخصصین طراحی، برنامه‌ریزی و اجرا بشه تا این تهدید به درستی به فرصت تبدیل بشه و کسب وکارها هم نقشی در بهتر شدن حال مردم داشته باشن.

بینابرند پینگ بک:کمپین هر زن یک قهرمان کلید خورد پینگ بک:تخفیف تبلیغات در اینستاگرام به مناسبت ررونمایی سایت جدید پینگ بک:تخفیف تبلیغات در اینستاگرام به مناسبت رونمایی سایت جدید پینگ بک:تبلیغات در استوری اینستاگرام چرا موثر است؟ نظرات بسته شده اند.

تبلیغات اینستاگرامی باعث افزایش فروش کسب و کار ها در کمترین زمان ممکن می شود.

تبلیغات هدفمند و اصولی مزایایی دارد که نمی توان چشم بر روی آن بست. از مزایای تبلیغات در اینستاگرام می توان به موارد زیر اشاره نمود:

اما خیلی وقت‌ها این بودجه‌ها با ناآگاهی درباره تبلیغات اینستاگرام هدر می‌روند و به ناامیدی از تبلیغات آنلاین منجر می‌شوند.

انگیجمنت ریت یا تعامل کاربران با پیج، میزان تاثیرگذاری تبلیغ را تعیین می کند. بنابراین پس از این که تشخیص دادید که فالوورهای یک پیج واقعی است، به دنبال تعیین میزان تعامل یا تاثیر گذاری یک پیج باشید.

مثل بازدید از وب‌سایتشون، پیدا کردن موقعیت مکانی برند، تماس مستقیم تلفنی، ایمیل و دایرکت.



صفحات موضوعی اینستاگرام هم معمولا به دو شیوه تبلیغات استوری و پست موقت هزینه دریافت می کنند. این صفحات نیز هر یک تعرفه هایی را با توجه به گروه مخاطب، تعداد فالوور و میزان بازدید تبلیغ خود مشخص کرده اند.

موقعیت مکانی: در کسب و کارها باید به محل ارائه کالا یا خدمات توجه داشت و مخاطبان هدف را بر اساس آن انتخاب نمود. به عنوان مثال یک رستوران در شهر اصفهان، فقط می تواند افرادی که در تهران حضور دارند را به عنوان مخاطب هدف خود انتخاب کند و منطقی نیست که تبلیغ رستوران را برای همه افرادی که در ایران زندگی می کنند به نمایش گذاشت.

به طور صحیحی صورت پذیرد باعث افزایش آگاهی از برند می شود. آگاهی از برند به زبان ساده یعنی چند نفر از جامعه هدف با برند شما آشنا هستند.

اگر مایلید با شبکه های اجتماعی، خصوصا تبلیغات موثر در اینستاگرام آشنا شوید، خواندن مقالات آموزشی زیر را از دست ندهید: