تبلیغات در پیج‌های بزرگ اینستاگرام، به این صورت است که شما بنر تبلیغاتی، کپشن و گاهی هشتگ‌های موردنظر خود را به آنها می‌دهید و آنها در پیج خود قرار می‌دهند.

مرز میان ثروت و از بین رفتن سرمایه تبلیغاتی شما هستش. چرا که شما با یک

تبلیغات را به اینفلوئنسرها بسپاریم یا میکرواینفلوئنسرها؟

یک نوع از تبلیغات که کمتر انجام می‌شود، اما بازدهی چشمگیری دارد، تبلیغات همسان است. شاید اسم تبلیغات همسان را فقط برای تبلیغات سایت‌ها شنیده باشید.

مهم آنکه هزینه تبلیغات به ازای هر نفر، ۴ تومان (۴۰ ریال) برآورد شد.

یه شب باحال کنار آوا و آلین جوهرچی عزیز با چن تا بوت خفن واسه کسایی که عاشق استایل مشکی و این سبک کارا هستن . شما طرفدار ست های مشکی هستین؟ . اگه نه چه رنگایی دوس دارین از این محصولات تولید شه؟ ❤️ .


تبلیغات هدفمند و اصولی مزایایی دارد که نمی توان چشم بر روی آن بست. از مزایای تبلیغات در اینستاگرام می توان به موارد زیر اشاره نمود:

پیش از این، تبلیغات اینستاگرام محدود به پست‌ها و محتواهای برندها بود. بعد از آن دوران تبلیغات اینفلوئنسرها رسید.

صفحه جست‌وجوی اینستاگرام (یا اکسپلور)، از جذاب‌ترین قسمت‌های این نرم‌افزار برای کشف دنیای جدیدی از محتوا است.

برای انتخاب این پیج‌ها به جز میزان مشارکت به فالوورهای آنها و محتوای پیج دقت کنید تا به کسب و کار شما نامرتبط نباشند.

در ادامه به معرفی برخی از بهترین کانال ‌های تلگرام می‌پردازیم:

نیاز به ابزاری برای مدیریت کامل شبکه‌های اجتماعیتان دارید؟ کلیک کنید

اما برخی افراد برای فالو کردن یک پیج، نیم نگاهی هم به تعداد فالوورها می اندازند و از این نظر می توان گفت افزایش فالوورها بر اثر

بدیهی است که در اینستاگرام، پست‌های تصویری می‌توانند توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کنند.